tolfte maj

Imorse gick jag till gymmet där jag spenderade cirka tre timmar av min tid.
Lagom till lunch träffade jag min man som bjöd mig på libanesisk mat, vilket vi tog med oss hem. I min hungersnöd åt jag lätt som en plätt upp den gigantiska portion som låg framför ögonen. Det kändes bra. Sen gick jag och la på mig sängen och vaknade inte förrän två timmar senare. Min kropp pallade helt enkelt inte.

Nu är klockan tjugo i sju och jag har typ ont i magen. Just nu känner jag inte att jag vill äta mer ikväll. Ändå är det dags att börja tänka på att gå och handla mat så att vi faktiskt kan och ska käka mer idag. Allt kretsar kring mat. Mat, mat, mat. Sen är det långt till den billiga affären, där vi handlar pasta och bönor. Det gör det hela ännu mer jobbigt att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0