Vi ska på picknick

Jag har en vana att vakna halv tio varje morgon, oavsett vilken tid jag somnar. Min man sover fortfarande och jag håller på att hitta och jämföra lägenheter i Miami.

Idag ska jag och min man ut på picknick. Igår var vi och köpte långfrallor och pålägg och så bakade vi blåbärsmuffins igen. Betydligt mycket snyggare denna gång vill jag påstå, och oo så goda.

Igår begav vi oss ut på en field trip för att hitta någonstan där vi kunde sparka lite boll. Grejen med alla få parker det finns här är att man inte får utöva sporten fotboll, och alla sportarenor är stängda för allmänheten. Så vi gick då en två timmars lång promenad.

Det var då vi kom på att gå till en fotbollsplan som ligger typ en och en halv timmes gångväg bort. Och förra veckan frågade jag om vi skulle göra en liten picknick utflykt. Alltså har vi dagens aktivitet spikad. Nu väntar jag bara på att min man ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0