A happy Halloween it was indeed

Gårdagen var galen faktiskt.

Började med att man vart riktigt otaggad eftersom kollektivtrafiken här i Stockholm har sina brister. En timme tog det för oss att åka in till stan. Tre gånger tiden vill säga. Men det var tre tjejer som gjorde det hela lite roligare. Jag citerar. "Jag ska möta henne femtio över åtta"


Sen förade vi och fixade oss i lägenheten. Inga konstigheter.

Sen gick vi till Wallmans. coolt ställe måste jag säga. Jag vill jobba där.
Grisen och Eija blev otaggade och drog när vi satt och väntade på att de som arbetade skulle dra vidare. Så sen gick jag med ensam. Vi hamnade på Golden Hits. Faktiskt ett ganska värt ställe det också. Men lite som Ålandsfärjan på land var det ju också.

Efter det hamnade vi inne på Solidaritet där vi dansade och drack. Jag ville inte dricka mer, men ett naj verkade inte vara acceptabelt, så jag fick i mig två Redbull Vodka i alla fall.

Sen gick vi över till McD.

Sen gick vi hem.

Somade typ 7.

Vaknade 12.00 och mår prima. Men en sak undrar jag faktiskt. Hur fan kan jag ha lyckats få mig ett kråkbo i nacken. Den här gången är det inte heller en överdrift och jag tänker inte ens försöka att borsta ur det för då riskerar jag att bli skallig. Imorgon ska jag träna och sen ska jag lägga mig i ett bad med hårinpackning som ska få sitta i en timme. Det är mitt enda hopp.


Om ett tag åks det ut till Dalarö för lite middag. Sen ville min bror gå på bio ikväll, så det verkar som att denna helg verkligen får en guldstjärna i kanten. Den har varit riktigt nice! och så fick jag träffa en massa nya människor igår som var hur sköna som helst, så det blir några guldstjärnor till på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0