ägg-o-roner

När jag sov i lägenheten häromdagen så sker ju samma senario som det alltid gör. Det finns inte mycket till mat hemma, så jag tar vad jag har och göra något av det. Då tog jag och kokade makaroner och hällde ner ett ägg och vevade runt. Det var gott, så jag åt det idag när jag kom hem till mor också. Jag ska nog göra det som matlåta till jobbet imorgon. Vad kan jag säga, I'm easy to please. I vissa sammanhang.

Träffade Hunken på jobbet idag också. Idag insåg jag faktiskt varför jag kallar honom Hunken.

Sen gick jag till Forskgrenska och sprang milen som jag sa att jag skulle.

Snabbt efter det åkte jag till Hornstull där jag hookade upp med Triangelkören. Sång alltså... jag tror inte riktigt att no förstår vad det betyder för mig. Mamma himlar med ögonen och säger "visst" och pappa vet jag ju helst av allt vill se min som en liten super-jurist. Det är alltid lika skönt att känna det fulla stödet. Jag älskar er båda i alla fall!

Så ligger jag återigen i sängen med en ny låt framför mig. En låt som jag inte kan ge någon refräng. Det är frustrerande, kanske ett tecken? Neeee, jag är för dum för att uppfatta det i så fall.

Men blaj blaj. Jag orkar inte skriva mer, jag har huvudvärk också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0