And as the angels come and call for you

Kära bloggläsare. Jag skriver detta med samma syfte som jag alltid har. Jag är öppen.

Min farfar gick bort tidigare ikväll. Jag tycker det är ironiskt att vi satt alla samlade igår och hade en trevlig middag, "den sista middagen". Och det är ironiskt att jag sa att det bara var en vanlig måndag tidigare idag. Sen var jag ironisk när jag skyllde på pappas efterrätt som vi åt igår. Och att min kusin "inte behövde tänka på viktigare saker än sig själv, som farfar till exempel, för att han är död nu" kan ju också ses som ironi.


Så det är med sorg i hjärtat jag berättar att denna blogg har förlorat en trogen läsare.

Ironin flödar utan hejd, så varför gråter jag?

Kommentarer
Postat av: Ross

för man gör det när saker är sorgliga, oavsett om det är ironiskt eller inte.

feel for you.

2009-11-03 @ 20:00:23
URL: http://www.rossandtheapple.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0