Annonserande

En bild säger mer än tusen ord.


Med denna bild kan vi konstatera följande.

1. Mitt hår är lika självtorkat som det är kaos. Men ganska vackert ändå!
2. Jag behöver definitivt mer sömn.
3. Sminket glömde jag att tvätta bort innan jag gick till sängs. Jag orkar inte gå tillbaka till badrummet, så vi kan väl se det som en positiv sak med att jag "har ett moment mindre att göra" innan jag går till jobbet imorgon.
4. Jag kan inte göra samma min fast åt andra hållet.
5. Jag är en datanörd som inte kan slita mig från datorn trots att jag ska upp om mindre än sex timmar.
6. Jag är en tönt som sitter och skriver den här listan för att jag inte har något bättre för mig, som att sova kanske?


Men annars vill jag bara konstatera (utanför min analys av självbilden) att Dan Brown fasiken göra det igen och skriver en grym upp följare till DaVinci Koden. Kudos to you man!



Schlaf gut! (vettefan hur det stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0