bra start, ingen ironi

Jag tänkte att jag måste bege mig till jobbet om tio minuter. Sen insåg jag att det är om en timme och en kvart. Sköööönt. Vanligtvis kan man ju lacka eftersom man vill sova och är trött, men jag känner mig ganska utvilad. Men tänker jag tillbaka till för tjugo minuter sen så var jag ganska förvånad över att det redan var dags att stiga upp. Tre mackor senare och jag är på topp. Men jag ska väl sova vidare lite då i alla fall. Det roliga är att jag vet att jag kommer vara astrött när jag vaknar igen. 

Men krafterna behöver jag för ikväll. Eftersom det bara blev den halva milen igår på löpbandet så tänkte jag se till att få den hela avklarad denna vecka. Senare ikväll är det min nydebut som Sopran i kör. Ni kan nog inte ens gissa hur taggad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0