F

Det fick bli en Capoeira-kväll ikväll. Kom nydligen hem från träning och en Roda jag och en tjej gick på. Jag tycker att alla borde gå på en Roda någon gång i livet. Energin är helt fantastisk och för de som inte kan spela eller sjunga på portugisiska kan focus helt ligga på de som spelar. Det hela är egentligen en lek och när man spelar så förmedlar man känslor på ett otroligt sätt. Det går inte ens att förklara.

Men hur som, efter det gick vi, typ 20 pers, till en restaurang och hade trevligt innan jag lämnade gänget för att åka hem och sova. Det härliga var att det var människor från olika ställen i världen. Bara det, att capoeiran för samma människor, är het fantastiskt.

Som sagtm sova. Jag ska upp om snart 5 timmar, och efter jobbet har jag en träningsession som jag ska orka mig igenom. Meeeen bra mår jag i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0