familjen

Idag ska jag ut till Dalarö och vara med min familj. Det var faktiskt länge sen jag planerade att spendera tid med familjen men nu var det verkligen dags. Speciellt med tanke på vad som hände tidigare i veckan.

Men det ska bli skönt att bara slappa. Basta och bada bubbelpool, äta god mat och gå promenad. Läsa och leka med Turbo. Jag ser verkligen fram emot det!

Men sen vet man aldrig, jag har en vän som bor där ute. Back in the days brukade han ha fetroliga fester som jag och min vän brukade gå på. Han har i alla fall hört av sig, så vi får se.

Eftersom jag inte vet när vi ska åka så tänker jag ta tillfället i akt och köra mitt träningsschema, eller lite yoga. Min röst är fortfarande inte återställd, bajs.

Tuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0