just another boring unimportant post

Workouten kördes stennhårt och jag är nöjd. Mina armar känns som spagetti just nu. Love it! jag har kommit på att jag ska öka mängden träning också. Alltså typ att jag ska springa milen eller köra schemat tre dagar i veckan. Slutresultatet ska ju visas upp om inte allt för lång tid och just nu tycker jag att magen är pösigare och låren tjockare. Meeeen, det kanske bara är dumheter.

Jag har tillagat mig en matlåta också, så klapp klapp på huvudet.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet för att följa med en tant som ska läggas in på sjukhus för en operation som hon ska göra imorgon. Hon är bland de skönaste tanterna jag gått hem till, och det är ganska många ska ni veta. Så det blir kul.

Ikväll lovar jag dyrt och heligt till mig själv att jag inte ska somna efter klockan 1. Det är ganska rimligt tycker jag. Jag har en del saker jag måste göra när jag kommer hem ikväll. Exempelvis lyssna på min Portugiskiska, det glömde jag bort igår och jag ligger efter i schemat. Så ikväll ska jag ägna en halvtimme eller en timme till det. Och sen ska jag STÄNGA AV datorn. Om jag nu ska envisas med att vara vaken så kan jag lika gärna läsa min bok. Och det är rena rama sömnmedlet för mig på kvällarna. En halv sida och jag blundar.


Work, smirk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0