past bedtime talk

Jag sitter i sängen och myser under mitt jordgubbstäcke. Det är som vanligt redan över hög tid för att sova, så det är dags att tacka för mig. Träningen gick fint och idag la jag till 5-10 rep per set. Good job Emily!


Jag talade som ni vet med min kusin tidigare idag. Det känns som att många stordåd skedde under vår lilla session, men jag vet inte. Det är ju bra så länge det känns bra. Hon annonserade även att jag ska få hennes "gamla" jacka i julklapp. Jag avgudar den jackan! Remember this one?


Men sen till det jag faktiskt ville berätta när jag började detta inlägg. Jag har ännu en gång lyckats få mig ett mystiskt blåmärke på kroppen. Jag kände att jag hade ont när jag tränade, men jag märkte det inte förrän jag nyss satt i duschen. Jag vet ju att jag inte ramlade idag under vår skogspromenad, så vi lämnar det som ett mysterium.



GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0