pissnatt

Inatt var ju ingen bra sömnnatt för mig. Jag låg och däckade från och till hela kvällen och istället för att bara gå och göra mig i ordning och sova så höll jag på så fram tills klockan var typ 4. Men man får väl stå sitt kast om man säger så.

Men en av drömmarna var helt störda. Jag skulle typ "komma in" i ett showbizz gäng och hänga och bo med dem. Några utanför var typ elaka och showbizz-gänget hade det roligaste av sätt för att hämnas. De dror med mig till mataffären där en av de här elaka jobbade och så var dem de värsta kunderna ever! De skrek på personalen om att hitta varor och var bara allmänt förbannade. Jag gick och skrattade och jag skrattade när jag vaknade ur drömmen också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0