sickling

Jag tror att jag börjar bli sjuk typ på riktigt, eller kanske. Man ska ju inte tänka att man mår dåligt. Så jag mår bra, men ni fattar.

Grejen är att under Capoeiran idag ville jag bara spy, eller kanske inte spy, men jag hade typ sura uppstötningar så fort jag gjorde en rörelse vilket vi uppenbarligen gjorde hela tiden. Och eldflugorna fanns på hornhinnan lite nu och då. Men jag körde på i alla fall trots att mitt fokus inte var vad det brukar vara. Jag var helt enkelt inte bäst idag.

Sen på vägen hem gick jag förbi 54an och där satt Malva och Maja. Så jag satt ner ett tag, typ två timmar. Sen åkte jag hem och har bokstavligen sjungit rösten ur mig. Skrovel skrovel.


Men tillbaka till min sjukdom så har jag analyserat detta lite. Jag har kommit fram till att det måste ha varit maten jag åt tidigare efter jobbet när jag träffade Jeanette. Vi gick till Kungshallen och självklart skulle jag äta på Taco bar för sakens skull. Så vad jag vill säga är att antingen har de förgiftat mig eller så borde jag kanske inte ätit den mängd Jalapenos jag stoppade i mig.

GAAH. Någon borrar i mitt huvud! Sluta! Klockan är efter 22 och snart ringer jag till störningsjouren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0