Sold

Så det är lördag kväll. Jag ska vara hemma och gå och lägga mig tidigt är det tänkt. Imorgon ska jag alltså jobba 16 timmar i sträck och det kan ju tyckas vara lite slitsamt. Det är det, men vi kan ju ta de positivia i att det är söndag = OB hela dagen.

Det var ju lika bra, idag hade jag den här lilla sessionen på World Class, och jovisst, nu är man medlem. Men jag dealade till mig förmånen att kunna avboka när jag vill. Det kan man egentligen inte. Men jag är en bra förhandlare.

Och ja, killen var ju ganska så good looking också. Så det bidrar ju till motivationen att åka och träna. Men med tanke på att jag börjat fuska lite här hemma så kunde det här behövas för att köra ett rivavslut innan avfärden som närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0