tjena-

Tiden kan ju faktiskt gå jäkligt fort när man ligger i sängen. Klockan är alltså 10.20 och jag tänkte packa min väska och göra en snabbare version av mitt träningsschema. Det känns egentligen inte bra, eftersom igår gjorde jag inte hela och idag har jag inte  tid att göra hela. Meeeen, positivt tänkade och allt blir bra.

Ikväll ska Grisen hänka med mig när jag jobbar. Hon har fåt anställning och ska väl mer eller mindre ersätta mig när jag beger mig. Hon har en stor plats att fylla, that's for sure. Skulle jag inte vara jag så skulle jag inte förstå varför alla på jobbet, gamlingar som kollegor som chefer, älskar mig. Jag är typ avgudad. Men ser jag väl ut såhär när jag kommer också.

Eller inte riktigt, så ser jag ut nu. Men ni fattar poängen.
Nu ska jag trääääna. Och jag hörde precis att mor vaknade, så jag kan dansa runt och sjung också. Bra dag det här, bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0