10 orsaker att älska dagen

Gott folk. Jag har riktig psm, men det verkar bara gå ut över stackars mor. Utöver min aggressivitet mot henne har detta varit en fantastisk dag. Och självklart ska jag berätta varför.

Här har ni 10 orsaker.

1. Bra dag på jobbet.
2. En kollega på jobbet fyllde 40, vi hade kalas och det bjöds på tårta. Jag åt en banan och en potatisbulle istället. RIKTIGT stolt ska ni veta!
3. Jag sprang en mil på löpbandet efter jobbet. Eeeeeriktigt!
4. Jag hörde från en vän jag inte sett sen jag kom hem från LA och var misserabel. Han är en av min bästa vänner från gymnasiet och jag har saknat honom. Vi ska fika på söndag.
5. Jag bjöd Grisen på en god och näringsrik middag hemma hos mig.
6. Vi har suttit och snackat Brasilien. Hon åker med. Ett tag.
7. Jag börjar inte förrän 11.30 imorgon.
8. Ikväll är det torsdag och imorgon är det fredag = capoeira och utgång.
9. Även på lördag, men minus capoeiran.
10. Jag ska bada och tvätta håret och fila fötterna och ha en ansiktsmask nu.


So now you know. Och jag kan säkert nämna 15 saker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0