blahaj-laj

Dagen på jobbet var grymt. Jobbade i en annan grupp och hade alltså rast med lite andra människor idag, vilka är typ dem roligaste på hela arbetsplatsen. Vi hade väl en dryg timme till lunch och jag har inte skrattat så mycket under en timme som just denna.

Vi satt och gjorde en lista på vad som gör en man respektive en kvinna sexig och mycket kom fram även om det hela spårade ut totalt. En riktigt bra arbetsdag vill jag påstå.

Efter jobbet åkte jag till Jakan för att dansa med Jeanette igen. Det gick super och jag fick mat, så det var en win-win situation.

Just nu är jag rastlös och skulle gärna testa mitt nya superset schema, men jag måste orka åka till lägenheten för att hämta hem min gymboll som behövs.

Imorgon är jag ledig från jobbet, och jag ska inte träffa Jeanette heller. Så jag ska ta mig till Söder för att springa en mil tänkte jag. Det var länge sen jag sprang. Typ onsdags.

Sen på kvällen ska jag kanske gå och testa Capoeira i den "riktiga" Capoeiraklubben som finns på söder. Jag funderar på att punga upp typ 1700 spänn för att få träna det flera dagar i veckan. Man vill väl inte vara, som nördarna säger, en n00bie när jag kommer fram till Brasilien.


Och på tal om det så ser det ut som att jag bokar mina biljetter nästa vecka. Mannen som bor där kommer hem till Sverige från Afrika nästa helg. Då ska bomben släppas.

Nu ska jag göra något roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0