blood and ache

Jag följde med mor och Peppe till Blodcentralen. De lämnade blod och jag tittade på. Jag skulle ha blivit blodgivare, men när jag åkte till LA så gick det för lång tid, så jag måste göra om alla tester. Men sen så känns det inte som att det är någon vidare idé just nu heller, med tanke på att jag inte har något fast förhållande. Jag skulle aldrig få lämna blod i alla fall då...

Nu ligger jag i sängen och vilar innan jag ska till jobbet. Min kropp gör förtaskigt ont och jag fick precis ett sms av tjejen jag lär ut en koreografi till. Hon kan inte sova för att hon har så ont. Vi var duktiga igår. Vi ska vara duktiga imorgon, på måndag, onsdag och torsdag också. På lördag ska hon göra sitt framträdande och det kommer att gå galant.

Nej, nu ska jag vila.
Jag är verkligen fysiskt utmattad.
Later...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du =)

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel!

2009-10-10 @ 14:36:40
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: isabell

fin header!

2009-10-10 @ 14:43:43
URL: http://kangro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0