chop chop

Det blir ingen springning/simmning idag. Jag ska as a matter of fact gå tidigare till jobbet. Arbetskraft behövdes och det är ju bara att tacka ja, med tanke på att jag bara hade 4 pass inbokade denna vecka.

Men klippt mig har jag gjort.
Jag har något som ska likna en lugg igen.
Ganska fult blev det, men vad ska man göra åt saken liksom.
Tar väl tag i saxen snart igen, så brukar det bli.
Tills det blir bra. Det riskerar ju att bi en bob-frilla om man kör på som jag gör.


Annars kan jag säga till någon som bryr sig om mig att jag behöver en pedikyr. So bad. Jag skojar inte när jag säger att jag har de äckligaste av fötter. Olagligt äckliga.


Aja, nu ska jag sätta på mig ett par strumpor för att dölja dem samt göra mig lite fin för gamlingarna. Sen ska jag gå och få mig en god macka á Emily från Peppe's Café som jag ska käka till middag idag.

Tjululu så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0