Couchsurfing

Coolt att jag postade tre likadana inlägg... Nej det är inte alls cool, men jag ville bara säga att min dator har beslutat sig för att börja göra lite som den vill igen.


Det jag ville berätta är att jag tagit mitt första steg för resan. Jag har snackat med en kille i Rio, via Couchsurfing, och ja... I have conection nu. Tyvärr skulle han åkte till Spanien över nyår och komma tillbaka den 12 Januari. Men han ska introducera mig med någora vänner.

Det här låter ju naivt kanske. Men jag har en vän som har träffat de här filurerna.

Nu ska jag leta vidare efter flera roliga filurer.

Kommentarer
Postat av: Ross

Jag vill också!

2009-10-22 @ 21:31:36
URL: http://www.rossandtheapple.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0