deep shit yeah

Jag mår grymt. Men grejen är att jag har ett hål i hjärtat. Jag pratar inte om det, och tänker fortsätta att inte prata om det. Men jag har det. Och jag vet inte hur lång tid det tar, och jag vet inte vad som krävs för att jag ska bli hel igen. Troligtvis blir jag inte det. Men det täcks över i alla fall. Och det känns som att jag har en massa hinder med det här. Just nu i alla fall. Så jag har bestämt mig att det verkligen blir Brasilien.

Music keeps the demons at bay.
Dancing puts the heart at ease.

Det är så lätt. I musiken finns bara här och nu.
Det är allt man ska leva efter. Det är allt man har.
Så varför inte vara i ett land som ger det direkt utanför dörren?
Ja, varför inte... det var vad jag frågade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0