dirty scalp

Nu har jag precis mysit ner mig i sängen. Ska kolla på Brüno och antagligen däcka efter en tredjedel, max. Jag ser inte sådär särskillt mycket fram emot att vakna upp imorgon. Jag vet liksom redan hur djävulskt mycket träningsvärk jag kommer att ha, framför allt i nacken. Jag gillar träningsvärk, det får mig att känna mig duktig. Men inte i nacken. Det gör bara ont.

Och lite från småpratshyllan så kan jag berätta att jag köpte en ny cool tröja idag, typ lite uniformsliknande. Sen kom jag på att jag är född med gåvan att mina fötter slutade växa. Jag hittade ett par (eller egentligen flera par) skor på barnavdelningen på Din Sko. Vill ha, ska köpa. Alla mina skor är trasiga i alla fall.

Och sist men inte minst. Idag tvättade jag håret. Jag vet inte när det gjordes sist. Men det kliade och jag har råkat klia sönder hårbotten. Det känns som att det gått en dag för mycket i sådana icke ovanliga fall.

Bildbeviset.



Så det är nu jag säger godnatt i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0