Don't want to hear your sad songs

Nu när jag borstade tänderna upptäckte jag misstänka prickar i halsen. Mmmm, säger jag och tänker tillbaka till i julas samt dagarna innan, dagen under och veckan efter jag for till LA.

Så nu kom jag och tänka på min vän som fick halsfluss varje år, typ flera gånger. Hon fick operera bort sina halsmandlar. Nu så kommer det inte att gå så långt i mitt fall, men tanken slog mig. Fast sen skulle det ju vara skönt att kunna säga att man inte snarkar och inte ljuga.

Hur som haver. Dags att låta natten övgöra ödet. Men jag kan ju bara säga en sak till min onda hals. BAD TIMING, BAD BAD TIMING! Imorgonbitti går jag till jobbet, sen är det en ledig men fartfylld helg på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0