goshi

Här sitter jag på vid min nya datorplats (då jag inte ligger i sängen).
Jag har tränat de övningar jag kan utan min gymboll och känner en svag mörhet i mina armar, and I like it. Så nu sitter jag och snackar med Dietisten och kost och sånt. Han ska komma över i helgen och se så att jag gör mina övningar rätt, och så ska vi prata mer kost. Att han är övertygad om att jag kommer kunna vara inärheten av mina mål innan jag drar till Brazil känns ju bra. Jag var inte så säker på det.

Såhär mysig är jag nu.


Det finns alltså en anledning varför jag kallas trollet ibland.
Btw är min, ursprungligen min mors, flanellpyjamas bäst i världen. Byxorna ligger i lägenheten. Så jag håller mig varm vart jag än sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0