Haven't I told you?

En sak jag inte tycker om är människor som är på en för mycket. I synnerhet killar nuförtiden. Jag menar, hur kan någon i världen ringa mig klockan 4.00 i natten och höra att jag ligger och sover men ändå fråga vad jag gör? Och hur kan samma person sedan fråga om jag sover ensam och sedan fråga "får jag komma och sova hos dig"? Och hur kan det vara samma person som jag flera gånger har sagt till att det inte kommer att hända något med igen?

Jag fattar helt enkelt inte.
Jag vet inte om irritationen kommer i att jag är för dum och har en bristande förståelse eller om det helt enkelt är andra människor som är för dumma för att förstå?



Men jaja, jag är i alla fall glad att jag by accident vaknade av mig själv klockan sju. Nu ska jag snart kila iväg till jobbet. Sen ska jag åka och dansa i Jakobsberg.

Shuuuuluuulu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0