I woke up like a Goddess

Gårdagens middag var fenomenalt god. (punkt)
Det vart ingen fest, utan jag hamnade upp hemma hos två partysugna människor som väntade på att något skulle inträffa. Det gjorde aldrig det, till min lycka. Jag har nog inte varit så trött som jag var igår på mycket, mycket länge. Grisens mor frågade hur full jag var. Inte en droppe. Sen gick jag och tvättade bort sminket och la mig i Grisens säng. Däckish på momangen. Sen sov jag i elva timmar och vaknade upp som en Gudinna.

Nu ska jag vaxa mig och sedan ska jag träna lite.
Ikväll ska jag hem till en kille för lite finsmakning av vin.
Jag har inte träffat honom sen nyårsafton, så det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0