and there was blood

Idag skulle jag träffa Hunken efter jobb och träning. Men så blidde det inte. Han skulle liksom inte ha slutat sitt jobb än och då orkar jag inte. Så jag sa åt honom att vi får ses nästa vecka.

Annars. Kanske denna bild kan visa på att det är tredje gången gillt och jag kanske borde tänka på att använda andra skor. Idag sved det i duschen också



Sen var det ju typiskt att ingen var hemma när jag kom hem för några minuter sen. Det är lika med ngen mat, och eftersom jag inte har någon ork eller ust att laga mat så bjuder jag mig på detta.

2 knäckebröd med avocado på.
1 halv avocado
1 knäckemacka med ost på
1 lingongrov med ost och skinka.



Vi får se om det räcker. Annars handlade jag en jäkla massa bönor på vägen hem.


Nu ska jag följa mitt exempel jag gjort hela veckan och titta på Idol.
Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0