Kallt höstregn och diverse prat

Ja det är ett riktigt höstregn vi har ikväll skulle jag vilja säga. Men vafan, det kan vi ju ta... Jag menar, vi har ju guldvärda dagar här i Stockholm.

Jag har precis stillat min hunger med yoghurt, russin, havregryn och linfrön. Det åt jag till frukost och lunch och "middagen" åt jag redan 12.30, vilket bestod av en fralla á Emily style. Sen bjöd arbetspasset på en satsuma. Jag har käkat ett helt packet tuggummi för att stilla magen något. Men det hjälpte inte.

Mor har bakat idag också. Så efter att ha kommit hem och sett ut såhär...


... så unnade jag mig hennes bakverk också.
Tre stycken...


Jag jobbade med en grym tjej idag också. Hon som varit och rest runt och bott i Sydamerika. Jag är ju än mer taggad nu. Och än mer triggad blir jag desto mer otriggade alla andra blir. Jag ska leva ett drönarliv ett tag. Det känns helt rätt.


Så nu...

Jag är inte trött än, men imorgon ska jag åka till Jacobsberg för att lära ut en dans till en tjej som ska uppträda på hennes mors 60års-fest. Jag är ju lite av en beundrare av denna födelsedagsdam, så det här är något jag verkligen vill göra, trots att jag inte kommer att delta i firandet.

Det här med yoghurt är ju gott.
Jag tror jag tar ett glas till.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0