kvällsordning

Nu ligger det mat i kistan. Mor och Gris lämnade precis byggnaden och jag ska hoppa in i duschen.

Kvällens schema ser ut såhär än sålänge:

Jag, Grisen och Eija-snuffsan åker till lägenheten och fixar oss. Jag är ju den enda i världen som vill spöka ut mig lite, men det känns ju inte så jävla roligt om man har tråkiga vänner.

Efter förfestandet och skönhetsidealsökandet beger vi oss till Wallmans där en vän till mig jobbar, men inte ikväll. Han fyller år idag och vi ska skåla lite, eller något.

Sen kommer luckorna som ska fyllas i.

Jag har en hel del männskor jag ska höra av mig till under kvällen, så möjligtheterna är många.

När allt ståhej är över slutar vi antagligen upp här i Bagarmossen på efterfest hos mig. Jag har redan frågat mor, det är okej.

Så ja... vill ni vara med och påverka kvälles öde så vet ni vad ni ska göra.
0737 66 45 62.


Och juste, vi ska kanske kanske kanske åka till Skogskyrkogården också.
Det är en magisk plats denna dag varje år.




Och juste en sak till.
KOMPIS, vi firar 4 år idag.
SK Hej, SK Hå!

Kommentarer
Postat av: Ross

SKÅL för oss ikväll!

2009-10-31 @ 18:24:06
URL: http://www.rossandtheapple.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0