lägesstatus

Igår skulle vi ut efter jobbet, och ut gick vi. Men vi gick aldrig in på något ställe. Jag och Grisen hamnade i Gullmarssplan där vi träffade Eija och Bengan sm varit på fest. En full man ville bjuda mig på mat och jag som inte direkt hade käkat på hela dagen beställe glatt.

Grisen  som inte hört när han hade frågat var grymt jobbig på tunnelbanan till Bagis, jag vart grymt arg och sa åt henne att hon kunde gå hem till sig. Men allt slutade med att vi skrattade hejvilt i tre hela stationer. En man skakade på huvudet och gick längre bak i vagnen och säger "Jag orkar inte mer". Då skrattde vi lite till.


Sen låg vi och kollade på 8 Mile, men bara de sista battlet mellan B Rabbt och Papa Doc. Och så tittde ett antal gånger också, för Eminem är ett geni enligt vår mening.





Idag har jag tränat mitt superschema och kollat på Idol. Jag har pms så det räcker och blir över.

Sen började jag på en ny låt. Jag har kommit på mitt problem. Jag kan inte så ihop det med refrängerna. Verserna blir grymma, men vad fan är en låt utan en refräng liksom? Nej precis, inte mycket.


Nu ska jag äta, snabbduscha och dra mig ut i regnet för att arbeta till 23.30 i afton. Så, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0