sova.nu

Inget nytt på den här fronten. Jag har sovit till och från hela dagen och nu ska jag ta och göra the final sleep. Eeh, ja.. jag ska ju inte dö, men ni förstår. Imorgon är det upp innan gryning och med tanke på att jag inte mått prima idag så behöver jag sova.

Annars verkar jag och Grisen komma överens om hur vi vill spendera vår tid tillsammans i Brasil. Gris 2 hoppade mystiskt nog av, så det är en gris och en pojke som ska ut och testa vingarna när vintern biter som hårdast här i Svealand.

Nu maler jag bara på så vi sätter punkt för kvällen.
Punkt

Kommentarer
Postat av: grisen

hahahahahahahahahahaha "en gris och en pojke" kan bli farligt

2009-10-05 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0