Ö?

Någon kusin-träff blev det ju inte. Såg precis ett meddelande att han befinner sig på Dalarö och åker till Skottland imorgon för att hälsa på din ex-tjej och deras barn. Egentligen, som jag sa, bryr jag mig inte så mycket. Men det här ska han få tillbaka med ett slag i magen i alla fall. Eller vad tycker ni, förtjänar han inte en feting? JO, det är klart att han gör.



Annars så har jag sjungit halsen av mig. Det är vad jag älskar att göra. Idol 2010? Neee... jag är inte hemma då. Kanske en Brasiliansk pop-prinsessa? Imorse såg jag en svensk man som i alla fall gjort succé i Thailand. Kan han så kan jag! Right? Plus att han var ful. Jag är ju så jävla snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0