Pappa du har post.

Jag kom precis innanför dörren till lägenheten. Det har varit öde i en och en halv vecka nu, det syntes.


Dagen spenderades ännu en gång i Jakan tillsammans med Jeanette. Jag är grymt nöjd med mig själv att jag lyckats lära henne dansen på inte alls många timmar. För som ni kanske förstår är det ju inte bara dans vi sysslar med... det blir en jävla massa skitsnack och god mat också. Men dansen är klar och jag är sjukt nöjd och jag vet att det kommer gå så bra för henne.

Ikväll skulle jag träffa min kusin. Han skulle ringa efter jobbet. Han har inte ringt än. Jag vet inte om det är ett uselt försök till att hämnas, eftersom jag totalt glömde bort honom i lördags. Som sagt, ett uselt försök. Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om han ringer eller ej.

Jag undrar vad mina (läs: min styvmors) blommor skulle göra mot mig om de hade armar och kunde gå. Jag låter de törsta ihjäl gång på gång. Men jag känner mig snäll idag så de ska nog få några droppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0