Shululu lilla vän!

Hola amigos!

Gårdagen var beyond skön alltså.
Jobbet var... jobbet.

Sen var det ju fredagskväll vilket betyder Capoeira. Jag blir galen bara jag tänker på det. Fyfasiken vad härligt det är. Vi hade en brasilians gästtränare igår som åker tillbaka till Brasilien på måndag. Han var helt jävla grym och han såg exakt ut som Eddie i Tecken. Exakt kompia alltså, minus solglasögonen! Och igår stod jag på mitt huvud också. Score.


Sen var det utgång som gällde. Dans i fyra timmar till tyng musik förgyllde min afton. Det var jag och Grisarna och vi lekte bara som vanligt. Det roliga är när det kommer fram folk och säger hur jävla bra jag är på att dansa. WOWO, score på den!

Jag och Grisen somnade lite innan fem. Idag gick jag upp tio och städade lite i lägenheten innan jagdäckade vidare i sängen. Nu är jag hemma och har inte riktigt viljan att skriva mer just nu. Jag ska nog glida över till Kungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0