sova som en prinsessa

Det verkar som att ju mindre min bror sover, desto mer sömn får jag. Han är nu inne på dygn två utan sömn för sitt projektarbete, medan jag har slaggat 17 timmar. Det är typ vad jag sover på tre dygn, så det är ganska mycket. Men sen så känner jag mig ju lite som en prinsessa nu när jag vaknar också. Och kunglig känner jag mig när jag varje morgon har stoppat i min min gröt, det är faktiskt stört hur bra det är för kroppen.

Eftersom jag vaknade inte förrän klockan elva idag så känenr jag att jag inte vill stressa iväg till gymmet för att springa, så jag stannar hemma och kör ett yoga-pass innan jag drar mig till jobbet.

Och för er som bryr er. Jag tänkte åka och sova i lägenheten inatt, så att jag kan börja leva med en mobiltelefon igen. nu hoppas jag bara att den faktiskt ligger där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0