the week.

Jag isåg precis att jag har en helbokad vecka denna vecka. Till och med så bokad att jag har varit tvungen att skriva upp vilka jag ska träffa och när.


Tisdag: 11.30 bär det iväg till gymmet med Grisen, är väl hemma igen vid 13.30 och då ska jag käka och möjligtvis vila lite innan jag far iväg till jobbet som pågår 15.30-23.

Onsdag: 11.00 ska jag vara i Jakobsberg för att fortsätta dansandet tillsammans med Jeanette. 15.30 börjar jag jobba och slutar 23.00.

Torsdag: 11.00- ca 16.00 ska jag för sista gången vara i Jakobsberg för dansens syfte (för denna gång). Då är det dags att finslipa allt och mentalt förberede Jeanette inför framträdandet. Jag har sedan bokat en träff med min kusin som jag glömde bort i lördags. Men jag funderar på att skjuta uppdet några timmar så att jag kan åka till Tensta för att dansa Capoeira 18-20.

Fredag: Oj, här är jag nog ledig på dagen, men jag ska ju hinna träna också, så det lär ju bli ett pass på gymmet eller med mina vikter under förmiddagen. På kvällen är det Capoeira enligt vanlig ordning 19.30-21. Sen så ska jag antingen gå ut med dansgruppen eller gå oinbjuden på min farbrors inflyttnignsfest. Ser du det här så förväntar jag mig en inbjudan.

Lördag: Jobb 7.30-16. Dietisten ska kommer över och se till att jag gör saker på rätt sätt. Sen ska vi prata kost också. Hör ni hur seriös jag är? Jag hoppas på att min far ser det här och kommer ihåg att jag ska träffa mannen som bor i Brasilien också. Det verkar som att lördag är det enda som fungerar för min del.

Söndag: Jobb 7.30-16. Sen ska jag åka på middag borta i Skärholmen. Vi ska dricka lite vin och kolla på en film också.


Ja, detta var ju skoj. Nu ska jag snart ringa och höra om Grisen är vaken. Sen har jag snart nästa avsnitt av Gossip Girl, så ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0