artonde september

Jag är ledig och sitter forfarande i sovkläder. Klockan är 12.50 och jag har satt i mig lite lunch och tagit farväl till Hunken som övernattade. Nu är jag glad att jag är ensam.

Planen var att jag tänkte jogga all the way hem till Bagarmossen. Men nu när jag är ensam och ser min gymboll på golvet och hopprep hänga på spegeln så känner jag att jag kanske ska stanna här ett tag till.

Ikväll är det Capoeira också! Grejen är att jag inte vet vad jag ska förvänta mig och jag tycker det är lite skrämmande, och exhalterande!


Jag är ledig. Känns sjukt. Skönt. Underbart.
Från veckan efter nästa vecka ska det bli i alla fall någon mer ledig dag i veckan. Så känns det i alla fall. Jag behöver vila och känna att jag inte vill däcka så fort jag slappnar av.


That's all for now. Nu ska jag plocka fram gymbollen.
Och vem vet, jag kanske joggar sen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0