Beautiful disaster

God kväll.

Först och främst vill jag bara säga att middagen var en jäkla god supé som uppskattades högt av mina familjemedlemar. Kanske ett kockyrke är något för mig?

Sen kom Dietisten helt på random och hälsade på. Han är egentligen min storebrors kompis, men han är vår kompis också. Det var hur som helst en trevlig överaskning tycker jag!

Efter maten kilade jag hem till Bengan, där hon, jag och Grisen skulle kolla på Busungarna och mysa. Det vart en halv myskväll, sen vart det lite inte lika mys. Men det behöver vi inte gå in på, jag är bara glad att jag är över min hjärtesorg när jag tänker på det. Så nu är det dags att verkligen vara den vän som jag är.

Sen kom jag hem, och här hade min lillebror bakat äppelpaj. Han hade även gjort en liten paj till mig, så jag smällde i mig lite. Eftersom jag inte ätit direkt mycket sötsaker nu, så sitter jag här och har ont i magen nu när det är dags att gå och lägga mig.


Annars kan jag bara slänga in att jag äntligen har fått tag i en iPod-sladd och har bytt ut en massa musik. Tackar brorsans tjej för det, jag var jäkligt mycket i behov av ny musik.

Och sist men inte minst så hade jag en kort Skype-session med min kusin in London. Hon ska på date på torsdag och efter vad jag fått höra så är jag totally excited, yet a bit jealous...


God natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0