Bjud

Jobbet är slut, finally. Men vi hade kul idag också.


Kvällen bjuder på tre alternativ.

1. Fest med far vid Opera terrassen.
Vi får se, måste få tag i honom först.

2. Fest med några arbetskollegor.
Där får vi också se. De ska ringa mig sen.

3. Hemma fest med Grisen.
Vi får se. Jag ska ringa henne.


Ja, som ni ser... vi får se.
Jag har liksom ingen aning just nu. Det jag har en aning om är att jag måste hem och duscha. Jag roademig själv idag genom att suga upp en massa flott från köttfärsen jag lagade. Med en sugsak dårå, tro inget annat. Det räckte för att jag skulle känna mig äcklad resterande tre timmar på arbetet. Så som sagt, en dusch tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0