Break

God eftermiddag. Jag har min lunchrast här på TB och det känns jäkligt skönt. Inte för att jag är trött, för det är jag inte. Men det är skönt att sitta ner för sig själv och bara vara ibland. Så lunchrasten här passar utmärkt till det.


Annars är humöret över topparna tack vare hur jäkla kul jag hade igår.

Hahhahahaha.

Jag var tvungen att skratta när jag tänker på hur flippade vi är, jag och mina vänner. Det är sant som Grisen sa till mig igår. Jag "går in i mig själv" när jag dansar. Det gör hon också och det är nog därför det inte finns några gränser för hur vi driver när vi dansar. Kort sagt, vi behöver vårt space!


Men nu ska jag återgå till min bok som tyvärr snart håller på att ta slut. Jag kan inte tjata för mycket om hur otroligt bra den är, för det är den verkigen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0