Bye for now.

Vänner. 
´
Jag var ute och åt lunch vid Themsen tillsammans med Isabel. Ett ypperligt sätt att avsluta denna tripp på. Mitt plan går om 2,5 timmar, så jag börjar snart att tänka på refrängen. 
Jag trivs så himla bra här och igår var en bra "lära känna massa människor"-dag. När jag och Isabel var ute i förrgår träffade vi självklart en massa intressanta människor.. denna gång från Sydafrika. Vi igår bjöd jag över oss för lite BBQ och God damit vilka jävlar som kan grilla! Kul var det och jag planerar en redan planerad resa till Sydafrika nästa sommar. Bananskalet ligger i min väg och jag glider med. 
´
Nej, kvalitetstid med kusin. 
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0