CCC och Capoeria

Roliga saker händer mig ganska genomgående nuförtiden. 
.
Jag har till exempel blivigt antagen till Camo Callange Camp - en utmaning för tjejer som kanske tänkt på att gå lumpen. Detta sker över en helg. Nu ska jag bara välja tid och plats. Antingen blir det i Enköping i oktober eller i Luleå i september. Jag ska tänka på saken tills jag kommer hem, men det ska bli riktigt jäkla kul! 
.
Nästa vecka börjar Capoerian. Jag har en skräckblandad förtjusning inför detta. Tänk om jag verkligen suger. Jag kan nästan inte tänka mig annat efter som jag inte är den starkaste människan, men det är ju lite därför jag går dit. Men det är ju så annorlunda till magdansen. Jag ser i alla fall riktigt mycket fram emot det. 
.
Nu ska jag gå ner och äta. 
Pasta med köttfärssås. 
Yummy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0