Cuz' I can

Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle skriva musik?

Well, i kind of have... Eller ja, jag kan ju inte skriva musik eftersom jag inte vet hur man gör, men jag kan skriva texter. Jag har påbörjat en del, men har haft svårt att fortsätta och avsluta dem. Men idag rann det ur mig. Texten är inte helt klar än, men jag hade inte tid att avsluta den eftersom jag skrev den under rasten när jag jobbade idag. Det är inte mycket kvar och jag är faktiskt riktigt nöjd med mig själv. När den är klar så ska jag lägga ut den. Allt jag kan säga nu är att det handlar om att bryta sig fri och välja sin egen väg.

Så nu efterlyser jag någon som kan skapa musik.
It's gonna be a masterpiece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0