Ambitious eager

Så god morgon mina vänner.

Sen ungefär en timme tillbaka har jag tagit hand om viktigheter, så som att föra över pengar från Banken till olika konton och betala in en fatura. Jag har käkat min frukost och taggat till.


Min stora utmaning idag är att se hur långt jag orkar springa på löpbandet. Hittills har jag sprungit relativt snabbt i en halvtimme och sen gått av och "varit nöjd med det". Men efter gårdagens session med Dietisten så har jag alltså åtagit mig den här utmaningen.

Annars vaknade jag upp och kunde knappt röra mig imorse. Min träningsvärk är nästan härligt överdriven, men nu när jag rört lite på mig så är det en aning bättre.

Så jag ska väl bara ladda upp med en massa vatten, packa väskan och klä på mig.. Sen är jag redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0