Giggly of food... Is that possible?

Igår åka vi och tittade på lägenheten. Så grymt jäkla söt. Jag vet att jag skulle stormtrivas, men jag vet även att jag nog inte är redo för att ta ett lån än. Med tanke på resande och sånt. Prioriteter liksom.

Efter det trodde jag att det skulle bli en mysig middag för två med min far. Istället var det vi och Familjen Lindborgs som hookade upp på en Libanesisk restaurang på Söder.

1. Det var så sjukt trevligt.
2. Jag åt så sjukt mycket.
3. Jag vart nästan berusad av lycka eller av god mat. Jag vet inte men jag var helt fnittrig på vägen hem.


Så nu ligger jag ensam i storsängen i lägenheten. Hunken kunde inte komma, men lite bra var väl det. Jag däckade runt 22 i alla fall. Jag tror inte jag ska käka frukost idag heller.

1. För att det inte finns något.
2. För att jag fortfarande är mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0