Hej

Jag har jobbat i 12,5 timmar idag. Jag liksom har lite svårt att komma där ifrån.

Idag fick jag dåligt samvete när jag berättade för en av mina tanter att jag inte kommer att gå till henne lika mycket i framtiden, eftersom jag har fått ett nytt schema. Hon vart helt förkrossad och brast ut ett högt NEJ. Hon är en väldigt tystlåten 95åring annars. Efter en stund av tystnad sa hon uppgivet "Aldrig ska man få vara glad". Som de flesta vet har jag det största av samveten så det tog hårt i mitt hjärta.

Men sen så fick jag jobba längre ikväll, och jag var hungrig som ett djur när jag satte mig på tunnelbanan på väg hem. För hungrig för att orka laga mat, och då kommer vi till det jag egentligen ville berätta.

Jag käkar knäckebröd i min säng. Det blir sådär härligt rivigt när man ska sova sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0