hey

Go'dag

Jag ligger fortfarande i sängen. Gårdagen blev inte riktigt som väntat, utan vi kom aldrig in på Grodan. Way too many people. Men tja, jag somnade väl vid två tiden i alla fall, så tidigt vart det inte, och trevligt hade vi innan.

Så idag då. Ledig igen. Skönt. Känner att jag kan jobba sex dagar i rad till nu.

Annars så kan jag väl berätta om det där lilla såret vid lilltån. Som det verkar nu så blir det lite sämre hel tiden. Jag misstänker en infektion, men vi får se hur det ser ut snart. Det är ju synd på stället, för jag går ju på foten hela tiden och har strumpor på mig i skorna osv. Men jaja, jag lever.

Nu ska jag rulla fram gymbollen en snabbis, sen beger jag mig nog mot Bagarmossen. Vädret är fint också, så jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0