Innan

Jag måste packa en väska.
Jag måste tänka ut vad jag ska packa.
Jag måste duscha.
Jag måste tvätta håret
Jag måste raka benen.
Jag måste hämta väskan i källaren.
Jag måste egentligen sova lite.
Jag måste laga middag.
Min vän Kungen kommer på besök.
Jag åker om typ tre timmar.
Jag kom typ i en svacka.
Jag orkar inget just nu.
Jag sitter som en potatissäck.
Min hjärnverksamhet är nere på 13%.
Jag måste maila mina flyguppgifter till min kusin.
Jag måste tagga till en aning.


Som sagt, min hjärnverksamhet är låg. Till och med lägre än 13% nu. Typ 8 kanske. i vilken ände ska jag börja ta tag i saker? Som det ser ut nu så blir det ett bad. Och så power napar jag där i. Okej, vi hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0