It's a beautiful day

Helt fantastiskt att vi kan ha det så varmt i Sverige nu när det är sista helgen i September. Stuuurt! Men vi klagar väl inte för det?!

Annars har jag jobbat och mött upp Grisen vid Götgatsbacken. Sen promenerade jag hem därifrån. Kom precis in och det var en match att försöka få av sig jeansen efter promenaden i värmen.


Så ikväll..

Grisen var en enastående vän för mig när jag hade det tufft för några månader sen. Hon ställde upp på att följa mig och mitt destruktiva beteende när jag behövde (vilket var typ 4 gånger i veckan). Det är min tur att åtgälda allt det. Så ikväll blir det Fest med det stora F:et. För vi ska till Rinkeby och partaja. Men först ska jag på Capoeira och lära mig lite stridskonster så att jag kan försvara mig på vägen hem inatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0