Jag jobbar, jag har rast

Idag har varit upp och ner när det gäller gästen på Taco bar. Lite lugn, lite kaos... men vi klarar allt på denna arbetsplats.

Jag vet inte om det är för att jag är så stel i kroppen och nacken som om det känns som att allt går i slow-motion. När jag gör saker så tycker jag att allt går så långsamt. Det är en ganska skön känsla, men jag känner att jag börjar bli seg.

Nu ska jag antingen läsa ur min grymma bok, eller så ska jag lägga ner huvudet på arbetsbordet och ta ett power nap. Jag kan sova vart som helst nuförtiden. Förut krävdes en säng eller en soffa. Nu kan jag tamigfan somna i ett rum fullt av skrikande barn. Något säger mig att jag borde vila mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0